Åh, är stolt!

Alltså, trodde kanske inte riktigt själv att jag skulle komma upp 6.00 Prick. Men kom upp 6.15 iaf! Alltid ngt! Snoozade 1gg bara. ;)
Frukost till hundarna, och medans de åt så damsög jag köket och hallen, sedan gjorde jag  i ordning degen och lät den stå på jäsning medans vi tog morgon promenaden! Smidigt :)
Hem och baka bullar! Bakade till "Vakna med the Voice" Inte helt fel.
Samtidigt som jag bakade hade jag 2 maskiner tvätt igång!  Man får ju kombinera det som går! :)

När bullarna var klara och paketerade så städade jag av huset, torkade golv och allt sådant, tvättade sista tvätten med. och hängde upp de tvättade!

Åkte till affären för att köpa ägg och äpple!
Bakade en sats muffins med! Tss, lika bra att hålla på när man är igång!
Fina chockladmuffins med Smarties! Blev lite inspirerad av dig och dina kakor med godis på, A! :)


Så vid 11 var jag klar med allt som jag hade tänkt att jag skulle göra.

Tog en promenad med grabbarna, och sedan så fick jag besök av Gudsonen och hans mamma! :)
Vi tog en promenad och hann med en huggorms incident som vi klarade oss ej bitna ur. Phu, min puls la sig inte förens en lång stund efter! JAG HATAR ER!

vi fikade gott i solen och jag mös med Liam! :) han skrattade så gott.. Stora killen nu :) :) <3
Tyson låg också och mös i solen! Mys på honom!
Mina grabbar var i källaren  under fikat, för de går inte så bra ihop än tyvärr.. Men de låg och sov :)
Blev så glada när jag släppte ut dem! Tog igen tappad tid så att säga, Hero var Ap Gosig :) Kärlek!

Nu har jag som sagt gjort allt jag ska, hunnit med 2 diskmaskiner med!
Jaa, jag är FAN duktig! :) Tycker faktiskt det!
Emil har det bra han :) :)

Han kommer hem om 1 timme ca!
Sedan ikv ska vi till mamma och E ska klippa sig.

Vi ska beställa Taxfree till resan med! :) Kul!

På återseende!

Postat av: Malin

Duktig du är!

2009-04-22 @ 17:27:30
URL: http://www.metrobloggen.se/malin1




Kom ihåg mig?







Trackback