Dagen som började med skratt slutade i gråt

Dagen min började riktigt bra, innan jag åkte till jobbet hann jag med en sväng in till A & L :)
Blev en kort visit, men inte dålig för det inte! Bebis mys med stora killen, inte helt fel på en måndag morgon! :)
A som var igång med städ och allt! Duktiga Du!

Åkte iväg till jobbet och dagen/kvällen flöt på.

- Blir så ledsen och förvånad och allmänt jävla nere - Usch..

Är trött som bara den, varför blir man det av att gråta? Tror kroppen lixom tar slut på energin på ngt vis?

Imorgon är jag ledig, likaså onsdag! Det är jag så VÄRD!
Imorgon är det fika med Lina och Donnabelle! Ska bli trevligt!
Sedan ska jag in och handla! Var länge sen nu! Ska faktiskt bli kul  :) Tss..!
Denna månaden som vart så blev det obalans i mitt handlande, som jag annars har bra balans i och bra dagra som är bestämda typ, men inte följt dem alls.. Så nu ska det bli ordning på det med!
ORDNING OCH REDA, PENGARNA PÅ FREDAG!

Ska gå till sängs nu, E ligger redan....!

Ha det alla!





Kom ihåg mig?







Trackback