En jävla bra dag helt enkelt!

Mina lediga Onsdagar brukar ju vara full späckade av MASSOR att göra, och det blir lätt tröttsamt!
Men idag har jag haft en rikitgt bra dag :)

Gick upp lite efter 8! Se där :) *Stolt* Men inte till det fin vädret jag ville ha, utan lite mörkt och som sedan blev massa regn!
Men iaf, började tvätta.. så har tvättat 3 maskiner idag!
2promenader med grabbarna! Var för sig då, som vanligt.
Sedan åt jag fruksot och pratade med mamma!
Gjorde mig iordning och åkte till affären en snabbis, hämtade oxå ut min och mammas nya bikinisar! ÅH! Blev så glad! min var jätte fin och jätte bra! :) Me Like! :)

Sedan kom A,F,L för vårt projekt "Fika" :) hahah! Bullar åts det! Hembakat! :P
Sedan började vi med arbetet!
A och Jag Alltså WoW Vadå att inte tjejer kan!?! VI KAN! Phu!
Många säckar blev det! Men blir ju bra belöning för det till sommaren hoppas vi! :)

Planerade in storebror här imorgon, så vi kan få lite lyft hjälp med de resterande säckarna på åkern under fre O lör!
Så imorgon efter jobbet ska vi ha taco buffe här hemma! mysigt!
Var länge sen Alfred vad här nu tycker jag!
Han har med sin Rockey och lilla valpen med :) Alltid ett plus ;)

Laade mat idag med,! Mmm! Gottit var det! Köttfärsbiffar,potatis,kokta grönsaker och sås-Mabe by E
Har inte riktigt fattat hur man får till bra såser! Men men, gjorde nästan all mat! :)

Efer maten så tog jag och Herkules på oss proemand utstycheln och åkte till A o Luna!
Blev en lång och skön promenad! Med bra snack!!!
Sedan gick vi in och jag tog min bebis dos :) Mys mys! Dregel Dregel! "Det är tänder :)"
Bullar åts även där! Mkt bullar idag hörni! :)

nu är jag hemma, har fixat med Herkules mat tills imorgon, får bli ris&fisk dieten ett par dagar till tror jag.
Planerar in att se "Andra Avenyn" nu!
Hoppas jag orkar! Men det gör jag nog!

Imorgon jobb 14-20!

A- Är otroligt glad att jag har dig! :)



Postat av: Andrea

Awww vad glad jag blev när jag läste det!!! :) :) :)

2009-04-09 @ 15:04:04
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter som en riktigt bra dag ja :) Måste bara fråga - varför går du med hundarna var för sig? Fick för mig att du innan brukade gå med båda två samtidigt. Glad påsk på dig!

2009-04-12 @ 08:51:10
URL: http://www.metrobloggen.se/malin1




Kom ihåg mig?







Trackback