Honey, I'm home!

Oh, yes i am! :)
Älsklingen mötte mig vid flyget idag! Skönt att se honom igen! :)
Och vadå att man känner kärlek när hundarna blir så glada att de inte vet vart de ska ta vägen när man kommer?
:) ME LOVES ER! :) 
Det var en farbror som blev uppmött av (Antagligen sin dotter) och hans hund vid flyget, och hunden vart helt ifrån sig, hoppade upp och la tassarna om honom och riktigt njöt! Och frabror fick tårar i ögonen, vilket jag får nu med.. Det är sådan kärlek alltså! VILLKORSLÖS! Åh! Så där stod jag och väntade på min väska och bara njöt av att se dem tillsammans! Tack okända farbrorn med hund! :)

Helgen har varit bra!  Men det är som man säger, Borta bra, men Hemma bäst! :)

Nu har vi ätit mat, och Emil tittar på tv, jag skriver blogg och pratar med A i telefonen....

Ska bli skönt att få sova i min säng och med Emil! :)

Jobb imorgon, 11-20.....

Time too goo!


Postat av: lillasyster

skönt att du är hemma:)

2009-04-19 @ 21:37:30
URL: http://[email protected]




Kom ihåg mig?







Trackback