Dagen som till en början inte hade så mkt innehåll...

Blev en fullastad dag!

Sov rätt länge idag, väldans skönt.
Jag har sovit som en gudinna inatt, och E beklagade sig för att han inte sovit bra alls.
Konstigt det dära..!

Men iaf, promenad och frukost och allt vanligt ni vet.
Eldade så jag skulle kunna duscha skönt!

Och det gjorde jag, gjorde mig sen iordning för att åka till A.
Det blev prat och sedan glass köp och dagis hämtning!
tss, barnen bara " falott,falott.. Hej då alla barnen, falott och mamma kommer nu :) "
Sedan var det promenad hem och prat en stund till innan jag åkte hem och rastade grabbarna innnan det var dasg att möta Lollsan på IKEA.
Oj, vad vi har släpat på vagnen, hon skulle ha en del tösen!
Sedan åt vi lite där inne och pratade ett bra tag innan vi tog tag i det igen.
Lämnade lite godisar till E på jobbet, sedan City Gross.
Sedan var det Hej då på fisen som åkte hem till Ön igen.

jag åkte hem till grabbarn och gick med dem och gav dem mat.
började städa och puttsa här hemma.
Då ringde Musslan/Ellinor så vi fick vårt sista prat innan hon åker utomlands ½år för studier!
LYCKA TILL OCH HA DET SÅ BRA :) kommer sakna dig!

Kollade lite på unga mödrar  innan jag fortsatte med dammsugningen.
Och nu är allt klart,  känns höstigt ute, så jag tände alla lampor i fönsterna och nu vips så är det lite mysigare!

kvälls rundan är precis gjord,kallt ute faktiskt.
Burr!

Vad morgon dagen ska bjuda på vet inte jag, inte du och inte Herkules som just kom och la sig hos sin mamma :)
Det får vi helt enkelt se imorgon!

Puss och Hej!

Jag älskar dig :)





Kom ihåg mig?







Trackback