Fredag hela veckan lång tjo flong!

Eller inte!
Efter uppstigningen ovh promenaden och lunch görandet så begav vi oss tidigare till syskonen S.
Så nu sitter jag i Carrofisens rum och bloggar lite :P
Bra sett att fördriva tiden tycker jag!

Har blivit lite få inlägg nu tycker jag,iaf så har det inte varit ngr roliga inlägg.
Men det blir kanske bättre?!
Har inte ork eller ngt att berätta just nu ändå..
Så kan väl officiellt kalla det bloggtorka?
Eller huvudet är på semster från allt.

Det behövs det med.

Jobb idag 14-21
Har planerat in en promenad med Rebecca idag.
Annars blir nog dagen som vanligt!

Hem och typ sova, för imorgon och söndag är det jobb.
9-17.

Så helgen kommer nog inte bestå av så mkt annat tror jag.. men man vet ju aldrig.
Vet ju iof sig att jag ska handla efter jobbet imorgon!
Nödvändigt info, INTE SANT?!

NEEEEEE TRÅÅÅKKKK.....

Ska gå med hundarna nu och äta ngt innan det är jobbe dags!
Pussss!








Kom ihåg mig?







Trackback