Fredag so far...

Vaknade och gick upp, fick samtal från kusinen joel, födelsedags kalas för hans T 3år på söndag!
Mysigt! Så det ska vi på :)

Sedan åt jag frukost och sedan gick jag med hundarna.. Det var kvavt och äckligt ut redan då.
(och nu ligger regnet i luften)

Började med att städa av huset, dammat,plockat,badrummet,bäddat och allt.
Dammsugit och torkat golv, doftar juvligt! Liljikonvalj! :)

Bytte om till mina "working kläder" började med att slipa ojämnheter på dörranra, sedan målade jag sista ggn! Jey!

Promenad med grabbarna innan jag åkte till A + barnen.
Promenad till affären, glass ;) Sedan prat och så innan hemfärd!
Designade hennes sås paket! Hoppas på bild i hennes blogg :P
heheh! *PIK*


Nu har jag varit och handlat lite godis till bion ikv! :) Tss..
Ätit en skål med flingor och snart är det mat dags för grabbarna och sen promenad igen!
Sen blir det till att vänta på Pälskling som kommer runt 18.30.

Vad ska charlotten göra? Hmm..

Vad gör du ikv?

Peace Out!


-Me love -

Postat av: Andrea

hmm, jag fatta inte piken???? :P

2009-08-28 @ 19:13:07
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Andrea

jag testade ta en bild men det gick inte, det var alldeles för suddigt eller gick blixten och speglades :(

2009-08-28 @ 19:15:56
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback