Goder Afton!

Jag är trött.
jo jag är det, det är säkert.
Hoppas det regnar imorgon på morgonen som det gjorde idag, så skönt att sova till.
Varför vill jag bara sova? ÅH.. Jobbigt faktiskt..
Hoppas att tabletterna fakiskt gör ngn nytta och piggar upp mig.! Det behövs.

Vi hade typ "ros byte" idag :) Så nu har vi många rosor i en fin vas :)
Alltid fint!

Blir mer "fira" till helgen.
Fira? ja, man säger väl fira? Eller?
alltså det blir typ som vår tradition och gå till en viss restaurang som vi gjort sen början på våra årsdagar..
Men man firar ju inte med pompa och ståi lixom.. Men man firar väl kasnke med sig själv eller ngt?
Vad säger du?
Vad gör ni på era års dagar? Gör ni ngt särskillt?


En sak gör mig SÅ irriterad, kan inte säga mer än dfjserkjvösidrughdksfgjlFANlsjhtlisurhlsaFANlsehtökaut.
Jag fattar inte vad som gör det så speciellt.
Så vet inte hur det blir, om jag vågar säga som jag tänkt eller inte?
Jag måste ju kunna ställa krav med? tar de inte det, så är det deras förlust.
Så det så!

Ska man kanske kolla den dära nya med svensken? Vampyris serien?
True Blood eller ngt?
Nja, får se.. den har ju börjat nu..
Eller jo ska nog kolla en stund.
NEJ. Jag orkar inte! hehe!

Sängen nästa!

- Ser fram emot en evighet med dig  -






Kom ihåg mig?







Trackback