Hajken från Helvetet!

Kan man säga..
Här trodde vi att vi skulle få en lugn skön och mys pysig kanot tur!
YEAH RIGHT!

Sen igår kl 15 har vi kanske paddlat 1 timme, sedan har vi lyft, konkat och svurit på kanot jäveln och ån där vi paddlade som hade så jävla mkt forsar och stenar ivägen, så att man inte kom förbi om man vart i vattnet.

*Pust*

Och inte nog med det, vi "välte" så Emil gick ur utan att säga ngt, så jag lutade mig antagligen åt det hållet, och vips.. Så kom det in vatten ikanoten, och jag blev blöt och ARG. Stod och tjurade ett tag på en sten. Innan vi beslutade oss för att nu räcker det.

Vi letade upp en plätt där vi skulle spendera natten.
(Jag var fortfarande väldigt arg) :)

Blev ändå ganska ok där vi sov, vi grilade och åt gott, gjorde baner med chokclad och hade det mysigt!
Tända ljus och så!
:)
Så kvällen var ok, natten var sådär, ganska hårt, och så helt jälva plötsligt, står det en skock får utanför och bräker.
Vadå att jag blev RÄDD?

Sedan paddlade vi i mindre än 10 minuter innan vi helt gav upp.
Detta gick inte mer, mina armar pallade inte bära mer, och E var rätt trött han med...
VI GAV UPP.
HAJKEN FRÅN HELVETET VANN.

Drog upp kanoten och började se oss om, vart var vi?
Det roliga var att vi inte hade kommit så värst långt från där vi var när vi började igår, men men..
Va fan!
Nu vet vi detta.. Det går inte paddla där!
That's it!

Vi tog en promenad på 1timma och hämtade bilen, åkte hem och hämtade små syskonen så vi kunde få hjälp!
De hjälpte oss och vi åkte hem!

Här har ni lite bilder :)

                        De flesta bilderna står för detta gällande mig "så så så vacker utan spackel :) "

Ah, så skönt att vara hemma!

Nu har vi tvättat bilarna och varit duktiga, ska dricka lite kaffe snart och sen duscha!
:)
Jag älskar min plutte iaf :)

Imorgon, hoppet ger mig pirr i magen.

Louise och Harry kommer imorgon med :) Det ska bli riktigt kul :) :)





Kom ihåg mig?







Trackback