I'm a super women, Kvinnor kan ut av bara helvete!

Kvinnor kan utav bara helvete! Så det så!

Jajjamensan! Alltså, först en hel kväll på jobbet och allt vad det innebär.
Hem och hämta hundar och prata lite med mamma o dem...
Sen hem, ut i ladan och hämta ved, elda..
Promenad och prata med A samtidigt!
Sedan in, sätta igång en maskin tvätt, sedan hålla koll på elden..
Upp, göra pannkakor tills imorgon då jag inte hinner göra det på morgonen...

Jaa, då ska vi se..
Diskamaskinen, tvättmaskinen,elda och göra pannkakor på samma gång!
Fy fan så bra jag är!
Heheh!! :)



Så nu har jag smakat en pannkis, ätit en bulle och druckit mjölk!
Nu ska jag kolla dagens inlägg och sedan lägga mig i sängen och vänta in Emil som slutar jobba snart..

Fick en obehaglig känsla förut, fönstret slogs igen av att haspen las tillbaka typ, våra ytterlampor vid vägen är rörelse sensoere på, de gick igång hela tiden, vilket de ALDRIG gör.
Hero morrade och Hekke gick in.
Usch. jag stängde dörrarna och låste om oss.
Fy, E kom hem.

Alltås jag är faktiskt aldrig rädd på kvällar och nätter när jag är hemma själv, men nu blev jag det.
:/


Aja, jobb imorgon 14-20
Ska möta upp syster efter 11, så blir det ett ärende istan med mamma och syster.

Puussss!

Postat av: caroline

du har en ande i huset, det jag har sagt hela tiden.. he-heeee!

2009-08-18 @ 16:48:57
URL: http://[email protected]




Kom ihåg mig?







Trackback