Jisses vilka melooonnnerr :)



Ska bara meddela er alla om att vi nu ikv,just plockat av vår första av 10 meloner ifrån växthuset!
Fin form,färg och smak!
Är riktigt impad :)
Mumms fillibabba!
Vilka mellonnneerrr :) :)


Helgen har rusat förbi i snabb takt.
Blir så när man jobbar..
Jobbade ju fredags kväll, hem och sova, upp i lördags och jobbade 9-17
Efter jobbet åkte jag till Coop och  handlade.
När jag kom hem så pratade vi lite och fixade innan vi började med maten.
Tacos bjöd kvällen på! Alltid gott! :)
Sedan såg vi en film och sen somnade jag i bra tid tror jag! :P

Söndag- jobb 9-17. Varit i skogen och kollat svamp bla. ingen svamp dock, lite blåbär och en massa jävla myror.
Nu när jag kom hem så var det middag på bordet.
Stek,potatis och grönskaker, bla morätter och rödbettor. Allt utom köttet var hem odlat :P

Själv försörjande! hehehe!

Kaffe och Chocklad sen! Mm!
Promenad och nu i väntan på finalen mellan de där snabb springande killarna på tv:n :P
tss!

Ja, ögonen är ganska trötta ska jag säga er!
Kolla lite bloggar som jag missat under helgen!
KUL! :)

Hörs imorgon kväll antar jag!
Först jobb 14-20

Pussssssss!






Kom ihåg mig?







Trackback