Mitt bland alla - (minus) Fick jag verkligen mitt + (plus)

Ja, idag har jag haft mkt minus kan jag verkligen säga er.
Alla dessa "kvinno problem" och massa känslor som åker fram och tillbaka.
Jävla hormoner och skit!
GAH!

Men iaf, jobbet det är där plusset kommer.
:)
Min lilla kille, idag så åt han själv, nästan helt själv med sked :) Åh!
Så glad jag vart då! :) :)


ja det var det plussiga för idag.
Inget annat har väl varit ngt att hurra för direkt.
Har fixat lite med mammas nya high teck mobil! haha! fixat lite bilder och så, som hon inte kan! :P Tss..!

Jag har jävligt ont i höften/benet.. och det SUGER.

Fast  att jag bara jobbar 2veckor sen semestern, så behöver jag verkligen de här lediga dagarna nu.
VERKLIGEN.
jag är slut menalt och  det känns som om att jag idag, verkligen ska dra ut sladden i några dagar.
Helt slut.
Det är skrämmande.

Gårdagens avslappning var mkt bra!
Bra lugn röst och ngt jag somnade snabbt till.
Ska ta till det ikv med! :)
Så antagligen sover jag innan E kommer hem idag med, men får ju morgndagen och fredag och helgen tillsammans.


Så, är nu ledig tors,fre,helgen!
Skönt! Skönt!

Jahapps... ska ner och dricka mitt glas vatten innan jag gör ngt annat!

Tjjaaa dåå!

- Ngt att vara stolt över -

Postat av: Jossan

Åhhh vad glad jag blir över att han åt själv!! gudars vad jag saknar honom! måste skype med honom nästa vecka! då får du hjälpa till ;)

2009-08-20 @ 05:36:17




Kom ihåg mig?







Trackback