Muffin man!

sitter hemma hos svärisarna och kollar i Emils mammas muffins bok!
Åh, inspiration, hsr skrivit sv en del recept, men funderar på att ta med mig boken hem som ett litet lån?
betala av med bakade muffins kanske?
Mm, värt att fundera på!

Igår var vi ju på bio, så jävla bra!
Sommaren med Göran!
SE DEN! :) Vi skrattade från att vi kom tills vi var hemma :)
Har du sett den?

Sov gott inatt, vaknade av att Liams pappa ringde o frågade om vi skulle med på ngn utställning av traktorer.
E-ja ska med
Jag- hmm, ska liam med?
E- ja..
Jag- jag ska med :)

vi kollade väl lite, sen sjöng vi och mös.
Åt lite grillad kov o så :)
Söt unge!

som sagt, senare ska vi spackla och ng sätta upp de små dörrarna hemma!
Sen är det grillning ikv!

Blir inget kalas igår, födelsedags barnet vart sjuk :( Trist.
Får se om vi åker till Elin o Nicklas ist!
Det hoppas jag på!

Nehe, valpen är vid mina fötter och Hero är ganska irriterad, ska nog gå nu!

Ha en fortsatt bra dag :)

KRAM!!!!





Kom ihåg mig?







Trackback