Nu är jagj helt slut!

vaknade fatkiskt tidigt idag, lite innan 9!
Och gick upp.. gick med hundarna och när jag kom tillbaka tänkte jag äta frukost, men var inte hungrig.
så åt 1bulle och drack lite mjölk.
Sedan satte jag igång.
Målade skåps luckorna igen..

Sen  gick jag ut och hick mot min största utmaning på flera år.
2 st dörrar,2meter höga. 3 rader med dubbel häfatnde tejp sen 10 år tillbaka- ni kan ju tänka er hur den såg ut, och hur FAN hårt den satt.
Har pillat och dragit med svamp och en skrapa. allt detta blandat med kemisk ren bensin.
PHU.
3timmar tog helvetet.
Satan alltså, helt slut i fingrar och i armarna..
Men iaf, när jag fått bort skiten så slipade jag dörrarna, dock med maskin.. Men det får man ju vibrations skador av.

Jag är inte van vid sånt här arbete. Men jag gjorde det, och jag gjorde det själv, ingen sa till mig varken hur eller när jag skulle göra det..
AL BY MY SELF!

Och det är jag riktigt nöjd med.

Emil får spacka några ojämnheter när han kommer hem. sen ska de målas och sedan ska tapeten på!
Jihoo! Snart så!

Har fortfarande inte ätit ngt, känner inte mig alls sugen, på ngt..
men ska nog ta en persika och gå en runda med hundarna.. så kanske jag är hungrig när vi kommer tillbaka?


Imorgon firar jag och Emil 6 år tillsammans!
Känns häftigt, 6år! :)
Jag älskar dig :)
Du är mitt allt och lite till! <3








Kom ihåg mig?







Trackback