Onsdag med mkt innehåll...

kl.07.00 gick jag och syster upp.
Jag ringde tandläkaren och inväntade en akut tid idag för att laga min lilla tand.

Sedan åt vi frukost och tillsatte degen, gick morgon promenaden och hann in innan den var färdig jäst.
Smidigt!
Bakade massa fina bullar :)
Vad fortare det gick när man var två!
<3

Tandläkar besök, den kagades och jag fick på köpet ett jack i läppen då hon klämmde den i en ställning hon hade runt tanden då hon jöt en ny lixom(?!)
Aj iaf!

Hem och göra mat, idag gjorde vi Chef's sallad. Vår speciallitet på Kreta resan!
Gott och mkt fint!
Bilder kommer när syster skickat över dem :)

Blev även en sväng i skogen, vi skulle hitta kantareller tänkte vi, men alla gick åt olika håll, Emil och jag o hundarna möttes, men ingen carrofis?
40 min letade vi efter henne.
PANIK.
skrek,visslade och hundarna sökte.
Sjukt, tillslut tutade vi massor med bilen, efter ett tag kom en lite röst  "Här är jag" jag kom ut på fel väg"
Så jävla rädd jag hann bli eller..
Phu!

carrolisen åkte hem och E och jag kollade lite papper och så..
Sedan kvällsmat!
Nu är det fotboll på tv:n, TRIST!
hör att kaffe bryggaren är på, så snart blir det nog bullar :)
Gottit!

Jobb imogron, 14-22

Pusssssssssssssssss

Postat av: Jossilossan

Fann ni några kantareller då?:D

2009-08-13 @ 00:15:00




Kom ihåg mig?







Trackback