Söndagens sista inlägg!

Blir ett sent, men det blir ett!

Vi åkte till Elin Nicklas och barnen!
:)
SÅ trevligt och mysigt så klart!
Jag hade en bebbe på armen nästan hela tiden! Åh! Blir så sjuk! :P
Mys på det iaf!

Bestämdes lite att vi skulle ha tisdags träffar! :) Oxå mys!

Vi fikade och busade med Hildan när hon inte var på sitt rum, vilket hon var ca 10 ggn på 1½timme, då hon inte åt upp sin mat!
Diciplin vettni! :)

åkte hem till mamma efter, hämta  hundarna och lämna lillan.
Fick världens godaste tårat!
Marlena' tårta! MY FAVORITE! :)
Mamma är bäst!

Hem, middag och sedan film.
Änglar och Demoner.
Nja, inte min smak, men gick väl att se.
Åt en bit tårta, det var helt klart mer min melodi!
Mmmm....!

Nu är det så, att jag vet inte om jag är trött eller sur?!
Hmm, svårt dilemma.
Ska nog iaf, lägga mig i sängen och tjura, och hoppas att jag somnar!
Så det är planen!

God Natt!





Kom ihåg mig?







Trackback