Trött i huvudet och i kroppen...

nej, jag är inte 50år, jag är 22!
Grattis till mig!

Blev möte på stan med mamma och caroline, sedan lunch med dem på stan innan det var dags att jobba.
Blev låång promenad idag, nästan 2 timmar med Jessica!
Alltid trevligt! Skönt att prata av sig, vilket vi alltid gör på promenader :) Tss..!
Sedan allt på jobbet som det brukar!

Åkte hem och hämtade hundarna hos mamma, och nu är jag hemma..
Vi har gått kvälls rundan och jag har gjort maten tills imorgon, börjar 11 imorgon så hinner inte det på morgon kvisten.

Tog hem ett "avslappnings prog" igår, men det var inget o ha..
Så tar hem ett nytt nu ikv, får se om det är bra då?

Vet inte om jag behöver slappna av eller bara dra ut sladden?
Känner mig konstig i hela kroppen, likså huvudet som magen..
Har as ont i magen, ögonen svider och jag är slut.
Slut slut slut.
Orka Orka Orka.



Ett tag till tills det är klart, sen ska jag lägga mig i sängen, dra ut sladden till omvärlden och bara somna in.



PEACE OUT!





Kom ihåg mig?







Trackback