Uppdate!

Hej alla!
När orken inte finns så finns den inte..! eller hur?


Iaf, helgen har varit mkttrevlig och rolig!
I Lördags som sagt kom Lollo O Harry på besök.
Trots en hund fajt mellan mammas älskling herkules och bjässen harry så blev det en bra helg.
Vi höll dem isär ganska mkt. Jag blir så skraj när sånt händer.
blev även biten i fingret och i handen. Men jag överlever.

Vi åt god mat, gick promenader,pratade,badade i mammas tunna och pratade, sov och oratade och pratade och skrattade,grät lite och ja, det var en hel massa vi hann.
Åkte till nybro en sväng med, handlade lite och åt lite, sen pratade vi lite :P
Tss..!
Helt enkelt en trevligt helg :) Du är underbar!  :)

Igår var det så kallad söndags middag hos mamma.
Fick även veta att det blir en till bebis i mars :) Kul! :) :)
Det var en trevlig middag minsann!

Sedan bar det hemmåt,dammsög och torkade golv efter 3 hundar en hel helg.
Sedan mös vi i soffan tills jag nästan sov.
Sen gick jag till sängen och fortsatte att sova!
Skönt!

Sov till bra tid idag, morgon rutinerna och allt sånt..
Har även jobbat idag, en sväng till Ikea blev det.
De verkar ju typ sälja ut massa saker jue.. Så det är nog nu man ska passa på att handla lite!
"Älskling, ska vi till IKEA :) ?"

Nu ikv har det inte hänt så mkt, vi kvällsfikade och tog kvälls promenaden...
Nu är det sängen som gäller.

Hoppas att jag har lusten och allt det imorgon, för då ska jag måla klart dörrarna och ge mig på de stora dörrarna  :)
Slipa slipa slipa :) Jippiiee!



- Världen är full av orättvisor -

OVER AND OUT!





Kom ihåg mig?







Trackback