Vill man vara fin får man lida piiinnn....

jops!
blonderingen slutförd!
Eller ja,utväxten är ett minne blott!
Mamma kan hon!

Lillasyster gjorde vi slingor på,hon är i duschen nu och tar ut dem!
Spännande och se våra resultat sen.. Själv har jag inte ens kollat under handduken än..

Kan bero på att jag är aldrig nöjd med det förens typ dagen efter :P Knäppt, men sant!

Vi lämnade Emil o hans polare på festen sedan bar det av till maxi, mammi jag o syster!
Girl shopping :P
hehe.. ! på lördags kvällen WOhhhooo! :)

Men iaf, middag när vi kom , grillat o sallad och klyftpotatis! gottit!
Sedan hund promenad..

Och sen gav vi oss då på håret!

Nu kommer hon ut här.. nu ska det kollas resultat!

Undra om jag ska åka hem eller stanna ett tag till?
Hmm, that's the fråga lixom...

Äsch, stannar ett tag till,är endå ensam hemma jue.. ;(






Kom ihåg mig?







Trackback