www.slödag.se/org

S L Ö D A G :)

Kan man säga att vi haft.

Emils föräldrars valp kom hit i morse, alltså.. vilken liten energisk skit! Holy Holy!
Skönt att ha "vuxna" relativt lugna hundar! Tss..!

Promenad och så med alla 3 doggsen, frukost och sedan en snabb sväng till stan.
Tankade och lite...
Sedan lämnade vi valpen och tog en fika med dem.

La mig för att sola när det gassade som mest.
Höll ut i 20 min, sen pallade jag inte mer.
Emil hade lagt sig på soffan på altanen i skugga och blåst, så jag joinade där, och vips så sov vi som barn.
2timmar senare vaknade vi :) Skönt att sova  :P

Middag åts, vi drack kaffe och så efter maten, sedan promenad..
E har dragit på träning nu, och jag sitter här med huvudvärk.
Jag har druckit vatten! Men ska nog dricka lite till kasnke..?!

Får se vad helgen har att bjuda på, fint väder?
Stranden kasnke?
Inte blivit mkt av sola och bada på denna sem alltså.. Men sånt är livet hörni...!


Har du gjort idag då?

Vad händer ikv?

Jag ska passa på att se på unga mödrar*2 när Emil inte är hemma :) :)

Pusssss!

Postat av: Tarja

Jag misstänkte att vi har samma designer, hopn är bra!

Unga mödrar är så bra...

2009-08-07 @ 00:00:38
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback