21.59 - jag är förlkyld

Men varför visar det sig som mest på kvällen?

När man bara vill lägga sig och typ slöa och sedan sova i sängen?
Då kommer ret hostan/torr hostan så man måste knapra halstabletter  med vatten om vartannat, Piss jobbigt.
Har varit på flera flera nätter nu, jag orkar inte en natt jävel till :(

Näsan säger mig just nu att " joo du, vi är nog lite förkylda!"
Neejj, jag vill inte vill inte vill inte.
Hatar att vara sjuk och förkyld. Blä.

Har inte varit riktigt sjuk sen förra året, då jag höll på att kola med 41graders feber.
Det vill vi inte göra om, men jag vill inte ens vara fucking jävla förkyld. Blää....

En snabb hund kiss blir det nu, kasnke sista snön vi ser på några dagar?
Hörde att detta skulle smälta och sedan skulle det frysa på och bli typ isss ett par dagar, sedan snö igen?!
hmm, vem vet?!
sådant som märks....


Fräs och snytningar //


Postat av: Sarah

hihi lite rethosta på nätterna är väl ingenting, ha en gallskrikande bebi som absolut ska ligga vid mammas bröst i sängen inget annat duger och du får ej säga "inte en jävla natt till"!

Men barn är nog mycket underbarare än rethosta ;)

2009-12-16 @ 07:45:46
URL: http://sasselius.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback