22.14

Och jag är inte det minsta trött,än..

Hade Avslutning på teckenkursen idag, just det påminnelse till mig själv.
Maila om fortsättning till chefen...
Dåligt att inte erbjuda fortsättning förens om 1år.. Knäppt jue..

Det är väldigt lärorikt och trevligt och socialt. En kanon klass är vad vi är :)


Imorgon ska jag packa min lilla väska och bege mig till Sthlm, nu är det sista jobb helgen för mig innan det är 3lediga helger, och det är julen inräknad! Underbart! :)
Jag längtar!

Har varit mkr fatande nu och en massa massa jobb för min del.
Eller för bådas del men på olika orter om man säger så då..
(Lät bara som om att jag jobbade där tyckte jag)

så det ska bli underbart med en eller flera helger då man sover ut, äter frukost och går morgon rundan tillsammans och har 2dagar i sträck tillsammans. Saknar det som läget är just nu.

Men snart har jag det igen :)

Kolla de dagliga bloggarna och mailen, sen får jag ta mig i kragen och gå till sängs.

Ha en underbar helg alla och trevlig andra advent!



Hörs efter helgen!

Pussssssssssssss


Postat av: Andrea

haha! Du är inte klok, människa :P Ne, vi har bestämt att aldrig ha nåt med oss på, tar det slut mellan oss så ångrar vi oss hela livet, så ne! Han ska ha en drakeliknande på axeln!

Kram

2009-12-04 @ 09:09:30
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Andrea

jag tog det på handleden! Tyckte det verkade häftigare! :P

2009-12-05 @ 10:37:57
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback