det fortsätter att falla vitt ute...

Kan man lugnt säga, det är hur mkt snöö som helst :)
stanna stanna stanna snälla stanna tills julen :)

Idag blir det stan med X och X's bror, julklappshandel och allmänt trevligt! :)
Hoppas det är mer framkommligt än vad det var igår, helvete vad arg jag blev, vi kom inte fram ngn stans och det var höga kanter av jävla snö.. fick bara ta kraft och trycka upp x på trottoaern, gah.. Piss sur vart jag.
Hoppas jag slipper det idag!

Angående det där som skrevs igår, så skall jag vänta ända tills jag förtvinar.
min dröm är att bara gå, jaa.. bara gå. Aldrig se mig om. Det är vad du förtjänar. Behandla andra, som du själv vill bli behandlad? Hört det ngn gång? Nej,trodde inte det heller......

Hoppas gud hör mig!




Ut i snön var det ja....








Kom ihåg mig?







Trackback