Doften har redan spridit sig!

granen är på plats, dock naken.. Men när maken har lagt sig kanske kliet i fingrarna tar över så han får vakna till en klädd gran imorgon? Vem vet?!

Jo jag :) Tss..


En väldigt lugn kväll på jobbet idag...
Och imorgon ledig, från jobbet vill säga.
Imorgon är sista chansen för mig att fixa allt som fixas skall.
så har allt lite att göra imorgon... bla kommer bord och stilar som ska placeras ut och pyntas!
Men det är ju kul! :)

Sen blir det städ och ordna med sängplatser och fixa!
Ska även göra risgrynsgröt för 2:a gången i mitt liv. 1:a gången vart nu i söndags, hmm..igår..
Iaf, då åt vi min gröt till frukost! :) Duktigt av mig!  men var ju bäst att prova på oss två än hela släkten ifall den blivit oätbar! :P

Idag har Hero varit hos doktorn, öroninflammation.. :( Så här inpå jul...
Men han vart glad, han fick ju ben efter besöket :) Söt hund!

Han är nog den duktigaste på att ta medicin, är det till öronen så säger man bara "sidan" och så lägger han sig på sidan och låter en pilla och droppa i örat, sen ber man honom vända sig om, och då gör han det!
han är så duktig! :)




Nu dags att dricka lite vatten, dåligt med det idag.. känner det i huvudet...

Hörs imorgon!






Kom ihåg mig?







Trackback