Håhååjajaaa...

Gud vilken jul stress det är i staden.
Holy Holy...

Mamma och jag hade bra flyt nästan hela shopping turen, men när vi kom till maxi vart folket som galna.
Shit alltå, vissa knuffades för att nå fram till köttbullarna och sillen.. hehehe! Lite kul faktiskt!

Vi kom över allt vi behövde i klapp väg och i julbords väg! Nu kan julen komma!
Ikv har vi varit på fika hos emils pappa, sen när vi kom hem så slog jag in alla våra resterande julklappar, så nu är jag klar även på den fronten!
Nice nice!

Dock en paket till mamma måste införskaffas, men hmm.. aa, gåt att tänkas lite lite på! Tur man har syskone som får hjälpa till :) hehe!

imorgon är det julgodis dags, jops, här ska göras knäck,snickers,minkyssar,rockey road och massa annat gottit!
När jag gör det ska Emil ta en runda på stan, bland allt lördags folk, han kommer bli skvatt galen :) hehe, känner honom! :) :)

Sen är det kalas för Liam som fyllt 1år i veckan! :) Stora killen!

Söndag- julgrans fix! :)


Pussssss





Kom ihåg mig?







Trackback