I'm sooo Happy!

Vilken materialist man är som människa egentligen, hmm.. inte bra, men kan inte hjälpa hur bra jag mår just precis nu, förutom att jag är lite småhungrig och känner lukten av mat från köket...


Sen igår har vi bökat och stökat i hus och källare, idag gjorde jag sista inköpen till tv:rummet, blev en ny matta,tv:bord och en tv:bänk.
Fick be storebror med kompanjon om hjälp att bära in i bilen, blev för tungt! Tack! :)
Det blev så fint ihop och det blev, alldeles alldeles underbart!
Har väntat SÅ länge på detta, och jag mår så bra nu!


Vårt tv:rum innan bestod av : Grön Tapet, "oxblod's skinn hörnsoffa, jätte fint tv:bord, dock för stort för den nya soffan, grön matta, (matchande med väggarna),  En tjockis Tv med bänk. jaa.. sen lampor och så då...

Så här såg det typ ut... (tomt på möbler)


nu ser det ut mer såhär, Ljust,Fräscht,Snyggt,Mysigt,Wow,Underbart... :)

Ny tapet, ny Tv, Tvbänk,Soffa,Matta,Hyllor,Lampor,Ljusstakar, (Dock inga gardiner än, har inte hittat de med pricken över i:et än...)



Vi har även en Wall Of Fame, där Hero & Herkules så prydligt hänger :) Kärlek !!






Nu är det dags för mat, sallad,hasselback's potatis och stekt kyckling!
Smarrigt!

Pusss!


Postat av: Jossan

Suuupersnyggt! :D I love it

2009-12-14 @ 00:24:46
URL: http://josefineansved.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback