Kallt är underbart!

Efter en bra dag på jobbet, där det även hände en rolig sak.
I badet, fick frågan om X var min son?! Tss.. Nej nej, assistent! :) höhö...

Iaf, när jag packade mina saker och drog hemmåt så skulle jag tanka innan, och det var ju svinande kallt ute.
Burr alltså...
Såg ju ut som man "bost rökte" i kylan.

När jag närmade mig hemma så är det ju så mysigt och kolla på grannhusen som är upplysta och det är bara så fint. Mest mysigt och bra stäming, men ack så vackert!
Sånt gör mig svag!

Hämtade hundarna och bytte skor, vi gick en månskens helt stjärnklar kvälls promme, extra lång ikv.. Så mysigt att bara gå och kolla på allt upplyst..
Stannde till utanför vårt, och bara njöt!
Det är väl så det ska kännas när man ser sitt hem? :)
Det gör jag!

När jag kom upp, så såg jag det.
Det var nu färdig tapetserat! mmmm!! Me like! :)

Såg även att mamma lämnat en varsin chocklad kalender till oss!
Tack Mamma <3



Tidig uppstigning imorgon...
klockan ringer 8.00

Börjar jobba vid 11, så vill ha bra tid på mig!
Fast, har ju hundar som ska ut, jag ska duscha, frulle och allt.. Så det blir lagom tror jag!
Sen tar det ju en liten stund att köra in med...

snart sängen!

Tjjaaoo Bella!





Kom ihåg mig?







Trackback