Men vart är hjärnan idag?

Tidig uppstigningn efter en natt med några få timmars sömn, kunde bara inte sova inatt..

iväg och in till banken, vi har nog världensbästa bank tant :) Idag har vi betalt den största räkning jag fått hemskickad ngn gång, Pannan är alltså nu betald! känns bra! Slipper man tänka på det nu i jultider!

Sedan vart jag kvar en stund och pratade lite pensioner och sådant som man oxå måste ha koll på nu i "vuxen världen"
Emil åkte till jobbet och jag var nog kvar 1 timme innan jag åkte till affären,hade några få saker på en liste som skulle handlas, köpte det.. ¨
När jag kom hem, Hmm.. Inte köpte jag någon frukt till fruktsalladen? Nej!
Fasiken, aja.. blir en tur till :)

Nu har jag ätit lite macka och så, ska snart bege mig till mamma och dem innan jobbet....

Vi hörs nog ikv!

Ha en bra dag alla!


Postat av: Josefine

GOD JUL!

2009-12-25 @ 07:41:44
URL: http://josefineansved.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback