Midnatt råder tyst det är i huset, tyyysst i huset....

vi är nu ensamma.
Jätte trevligt med släkten från Götet sovandes här sen den 23:e.. Men att ha fullt ös dygnet runt i så många dagar, minst 10pers är lite annorlunda än att vara jag,emil,hero o herkules.
Jätte kul som sagt, men en omställning.

Nästan som "borta bra men hemma bäst" :) ni hajjar...
 
Imorse innan jag skulle åka så gick jag upp och åt frukost helt själv, det var så tyst och lugnt och skönt. sedan väkte jag de andra och sa hej då.

De har meddelat att de kommit hem hela och mår bra! Känns skönt!

emil och jag kom snabbt fram till dagens mat , PIZZA! Ej juligt alls. Och SÅ gott ;) Vi njöt.
Sen la vi oss i soffan och såg ngn knas/snusk film med Ashton Kutcher.
Lite lite bra, dåligt slut, och massa fula ord.



nu är det sängen som gäller..
Trots att man längtar efter julen och allt som den innehåller så blir man ju så slö.
Är trött ända in i benmärgen.
Inatt sov jag som en däckad säl, men då rnigde klockan vid 7.00 och det var jobb som väntade.
Nu ska här sovas tidigt och sedan sova ut imorgon innan jobbet 14.00.

Vi lär höras imorgon!

-jag måste verkligen klippa mig.

Släkt och Vänner som närvarade vid julen- Detta gjorde vi bra :)





Kom ihåg mig?







Trackback