Mina ben,herre gud.

När man som idag, gått på stan från kl 10-15 i ett par skor man inte är van vid att gå i, så har det resulterat i AJ AJ i fötterna, det lixom värker..
Det värker ända upp i benen, shit pommes lixom...



Undra just hur det blir när jag ska gå in mina nya skor..Hmm.. mamma gjorde alltid det åt mig innan,
men Anna Charlotte Schygge, dagst att växa upp nu?!

Glömde skriva det förut, fick även en jätte fin Björn Borg nececär av Liam o familj. Tack :)
Ska flytta över sakerna till den nya imorgon!
Massa bra fikor och fack i den nya! super duper!


Hann aldrig läsa tidningen eller äta ngn frukost imorse, så gjorde det förut..
Ost fralla med marmelad och så läste jag tidningen!
Lite omvänt,men ändå samma dygn jue ;) Tss..

Nu ska jag ta mig till sängen och sedan blir det spikmattan en si så där 20 minuter innan det är sova dags!





Årets sista jobb dag för mig del imorgon, Nice :)


Tjaoo Bella!





Kom ihåg mig?







Trackback