Mys dag!

Julsånger och ett lussebulls recept senare så har jag och Lovisa bakat massor av lussebullar!
Jätte mysigt och trevligt! :)

Fick lite små panik när inte degen jäste med en gång, vi fick panik iom att saffranen vi hade hade ju kostatoss över 100kr, inte kul om degen skiter sig.

Men det gjorde den inte.
Blev jätte fina degar och fin fina bullar på det :)
Tack för idag vännen! Mkt trevligt! :) :)


(fler bilder kommer)


Sen åkte jag hem med mina dryga 100 bullar och min bakmaskin! :)
Gjorde en kryddig och god köttfärssås. Så nu är jag mätter.

Eldar i öppnaspisen, då vi inte har ngt väremsyste npå plats än.
Eller jo, på plats är det, men ej igång satt.
så vi har nu bara KALL vatten!
Burr...

Tur vattenkokaren finns, lite svårt att skölja av vissa saker i kallvatten.
Fy bubblan...

Sätt fart nu gubbar, jag vill kunna elda!

SMS MOTTAGET : Vi vill nu meddela att era möbler finns att hämtas på EM SEVERINS.
Vår soffa har idag kommit! :)
Får se om Emil hämtar den imorgon eller om det får bli Torsdag.
Fint det kommer bli! :)



Vad ska jag göra nu?
Slå in julklappar? Hmm..
Får se vad kvällen blir av!


Puss och Hej!





Kom ihåg mig?







Trackback