Nu kan julen komma...

Alla våra check listor är nu klara!
Vi är klara för jul!
Vårt hus är klart för jul med släkt och vänner :)


Det känns otroligt skönt!

Nu är det bara mat saker och lite sådant som ska göras, men det är inget som går att göra nu i förväg!

Jag är klar med alla våra hundra listor vi haft sen oktober/november! Jag är Så lycklig!

Det enda som fattas är granen med dess smycken, men det kommer! :)

Åhh, nu ska vi sätta oss i soffan och äta glass med chockladsås, lite kallt för det kasnke, men vi har suktat efter det länge nu!
Och vi är värda det!

me <3 you



Hero och Herkules är helt slut efter dagen som varit, nu i em så åkte vi ju till emils föräldrar och gick en skogs runda och hade oss..
När vi kom hem så åt de som hästar, sedan somnade de och båda låg brevid varandra och snarkade, bild kommer imorgon! :)

Men här bjuder jag på en till på mina pluttar :)



Vad har du i handen mamma? Vad var det som blixtrade? Hmm..
;)

Tack för idag gott folk!

4 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!!!!






Kom ihåg mig?







Trackback