Rim i huvudet..

Just nu är det inne med julklapps rim i mitt huvud.
Det är lite av en tävlig i familjen, bäst rim vettu! :)
hehe!

Iår är jag lite extra nöjd, har fått till ganska många faktiskt! mee like, Johan släng dig i väggen!
Haha!

Trevligt på jobbet idag, X och jag var hos Rebecca på lite "julfika" gottit och trevligt! :)

-5 grader ute nu, kallt jue.. men jag och grabbarna ska ut och gå en liten kvällsrunda.. Burr!

Imorgon blir det promenad med Lovisa! Nice ;)

Sen ska jag måla en därrkarm, jaa.. typ det som står på min lista för imorgon!

Tjjaaaaoooooo!!!!!

Postat av: Andrea

nej jag ville inte ha skin, men som sagt, jag valde inte den, jag vet inte om de fejk, Fredde säger bara skin och den e skit hård! :(

2009-12-15 @ 07:04:37
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback