Ryktet stämde!

Just nu hemma hos mig, sikten från mitt badrums fönster :



Vitt Vitt Vitt & Vitt :)
Det snöar för fulla muggar, hundarna ligger som utslagna där nere, det har hållt igågn sen de första flingorna förut idag ;)


Jag har målat klart dörrlisterna och en kapphängare, helt plötsligt, när jag är i källaren och fixar med färegn, så hör jag lite tripp tripp där uppe.
FAN, sprang upp, och mkt riktigt.. Där låg STALKERN Herklues, som inte klarar sig utan mamma en sekund.
Trots att jag hade 2stolar huller om buller i börröppningen så hade han klämt sig förbi, har nu ett vitt öra by the way!
Så fick måla lite till där det satt ett hekke öra på listen. Morr!

Tog en varm och skön dusch efteråt..
Är fortfarande så jävla törstig, varit det hela dagen.
Ska gå ner och dricka massa massa vatten. Är grynt sugen på is vatten.
får nog bli det och sedan soffan, Andra Avenyn senare.. Det ni! :)

Onsdag - 13-22
Tors 14-20

Fre o Helg- L

Vi hörs!




Hej mitt vinerland, nu är du här.. trallalaallalaaa.. lallaalalllaaaa....
Hej mitt vackra vinter land! ;)
Den bjöd jag på!!







Kom ihåg mig?







Trackback