Shopping på hög nivå!

Mamma,Lilla syster och jag, oh yea!

Idag har det shoppats, jag handlade hem mest. Men tyckte det var rätt rättvist, eftersom att jag är i stan typ aldrig och shoppar, så inte mer än rätt att jag fick tag på mest idag :)

till mig själv
- Svarta leggings
-svart fin sjal
-bruna mocka stövlar
-1st mascara
-1st deo

till hemmet
-svarta kuddar till soffan 2st
- 1st Jamie Oliwer stek panna

till emil
-ett par jeans (jätte fina på)
-en randig snygg t-shirt
-en rutig snygg skjorta (oxå fin på :) )
-3par kallsipper i lila toner :) Hett!

Jaa, det blev trots allt lite hem handlat!
Känns kul!

Men nu är det handlings stopp ett tag! Då blir det roligare nästa gång man tar tillfället i ackt och shoppar lite!


Nu är det fruksallad och Liam som gäller ;)
vi hörs!






Kom ihåg mig?







Trackback