Vadå shopping mani?

"Det kostar att ligga på topp" Det är vårt motto det :) Tss..

Idag har jag verkligen bara gått, gått och gått.. Har sjukt ont i ryggen nu måst jag säga..
Får alltid det av att gå på stan.. hehe.. Allergisk?

Jag mötte upp Lovisa på parkeringen så började vi vår "shopping tur" på riktigt!
Hej hallå, gick inte en affär utan att vi köpte ngt! Det är så det ska vara! Inte sant!

Fick många klappar köpte, Lovis lika så! Det är skönt när det flyter på!
Emil är helt färdig,Lillasyster lika så.. Nästan de svåraste att hitta till, med det flööött på bra idag! :)
Det gillar vi!

Efter stan åkte vi ut mot "hansa" området för alla de affärerna.
Rusta,Jysk,Ikea,Mediamarkt.

Lovis och jag splittrade på oss efter Jysk. Tack för en HEEL GOO dag! :) KRAM PÅ DIG!

Jag mötte upp Emil på Ikea, jag var tvungen att ta en korvis så jag skulle orka :P hehe..!
Vi hittade en del även på ikea, det var toapappershållare,handdukshållare,matta,Liams 1:års present...
Jaa, lite smått och gott.

En Vas som jag satte min nyinköpta kvistar med ljus i! Kanon fint ;)
jo vi fick med oss ganska mkt hem, iaf om man kollar på kvittot :)

Vi gick vidare till Mediamarkt, kollade in tv:apparaterna där.. Tittade lite och åkte vidare.
Affärens som stod näst sist på listan vart SIBA- HOS OSS FÅR DU RÅD!
Efter mkt prat och kollande hitan och ditan så kom vi hem med en sprojlans ny plattis!
Kommer blir grymt fint! Är väldigt nöjd med våra inköp idag!



Efter tv handlandet så var det det bästa till sist!

Vi prov satt soffan!
Åh, den var nice!

Så pass nice att den nu är beställd och skriven på oss!
Vi har alltså även idag köpt oss en soffa!
Åh, underbart fint det kommer bli! :)
Så glad!

Är det bara jag som mår bra när man har det fint omkring sig?


Soffan kommer hem nästa vecka!

Inte nog med det, imorgon tapetserar dem klart tv:rummet med!
Sen jävlar! :)

Letade även gardiner som en TOK.Se idag, men hittade inget.
Irriterande alltså..
Men får fortsätta leta.. Är väl det enda jag kan göra!


Bokade just Sthlm för helgen... Skönt att ha det gjort!

nu blir det soffan, den gamla godingen.. får mysa lite extra med den, innan den blir bott bytt :) hehe..!
Världen är bra grym!

Pusssssssssssssssssssssssssssssssssss





Postat av: Sarah

Du är dum!!!! Den soffan har vi oxå spanat på :) Ge hit min soffa NU!

2009-12-01 @ 21:45:56
Postat av: Jossan

Shit vilka nice inköp! :D

Har du märkt vad duktig jag är med bloggandet nu btw?? haha allt för dig! ;D

2009-12-02 @ 04:05:15
URL: http://josefineansved.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback