varm vatten,tack gode gud!

ja,gud man vad uppskattar det mest uppenbara här i världen.
Det får en att tänka till lite extra tycker jag.
Att behöva koka upp sitt vatten för att få varmvatten/rent vatten - i andra länder-
Fy alltså..
Som ni förstår så har vi idag satt igång pannan och eldat! vi har numer varm/kall vatten i kranen!

Fett nice!!

Igår kväll efter jobbet så stannade jag till hos mamma och tog en dusch, det var den mest lyxiga duschen jag gjort.. Typ :P Känndes otroligt lyxigt :) Skönt med för den delen! :) :)

Imorgon ska Emil hämta hem nya soffan ;) Mee Liikkee!!!!!
Sen när jag kommer hem från jobbet ska den stälas in och sen ska vi åka iväg på en shopping tur!
Julklapparna skall förhoppnigsvis bli klara!
Har inte så många kvar, så hoppas vi finner det vi letar efter!

Sen är det ju min lediga heg,den är hel ledig från jobb, men kommer nog att innebära massa pyssel och "jobb" hemma.
Men är iaf hemma med min man då. så det får ju gå :) :)

Gardiner, att det ska vara ett spdant bekymmer.. hitar inga jag vill ha.. SURT.SE
Måste finna dem! ;)

Skriver kanske mer ikv!

Tjo Hej





Kom ihåg mig?







Trackback