Ack, jag passar i skogen

Stel som en pinne förstår ni! ....
Har bara smort  min nacke och eldat på idag så jag ska ha det vart och gott.. men det hjälper ju inte.. Gah!
och jag som ska jobba imorgon, tur att vi ska bada i det varm o sköna badet, men ändå, blir lika mkt lyft och konk för det... Hoppas det hinner bli bättre!

Har just betalat räknigarna, lika bra att ha det gjort så man vet vad man har och inte har!
Sen känns det extra skönt att ha det gjort!

Vem är du?
Den som betalar dagarna innan för att njuta av ett fullt konto den 25?
Den som betalar den 25 och sen håller koll på pengarna resterande dagar av månaden?
Den som skjuter upp det till det sista, och fan.. Det räckte inte?
Den som skiter i vilket, vadå jag kan väl få vara med i lyxfällan? De får ju alltid fina presenter efter 1 vecka tillsammans?!


Postat av: Andrea

Ärligt talat, om vi säger som så, betalade in några nu och ska batala in resterande på fredag, men klart.. lyxfällan.. hm.. Nee skoja bara

2009-02-25 @ 17:42:18
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha...Hade jag haft pengar att betala räknigar för dagarna innan utbtalningen, hade jag nog gjort det men jag eller vi, betalar när vi får pengarna och sen sparar vi vart enda öre vi kan och räknar 50-örestuggummmin om det behövs...;) Men det går runt iallafall!! =0)

2009-02-25 @ 21:31:46
URL: http://www.nogg.se/osofin




Kom ihåg mig?







Trackback