Charlotte 22.34

En ganska fullspäckad dag idag !

-Morgon promenad med grabbarna grus
-hem och göra sig iordning, åka till stan, hämta Rebecca, åka till stan..
Handlade presenten till bror, som blev glad :) Vi kollade i lite affärer, tjeckade läget hur stan hade det med bikinisar, mn det va inte mkt att ha...  köpte hårinpackning och nagellack! :) & nya västar till grabbarna!
Hem och fika med R, sedan hem till Alfred och där var det fika med :) Tss..!
Hem och hämta hundarna åka till mamma, sy en extra söm i de nya västarna.. Promenera med henne och Sverrir... *Kallt*  Sen gjorde jag och lillebror toast, vart och gottit!

Pratade med syster ett tag när hon kom hem, sedan åkte jag själv hem....
Bestämde mig för att ikv ska jag städa!
Så har trokat och fixat i köket, dammat uppe,gjort båda badrummen och ska snart damsuga....

Får se vad morgondagen har att utvisa... Helgen lika så....

- Fått ett nytt bilbatteri idag iaf :)








Kom ihåg mig?







Trackback