Charlotte tid...

För sig själv, i ett badkar med varmt och skönt vatten, låta mobilen och telefonen ringa, Knas att det alltid ringer så sent hemma hos oss.. Tss.. kan ju bero på hur vi jobbar! :P

Men i alla fall, bara lägga mig, hör hur vattnet tappas upp nu! så skönt det ska bli!
Blev en trevlig fika hos Jessica idag innan jobbet :) Blev som en seg deg innan det var dags att jobba.. Hämtade X och sedan promenerade vi med jessica i det sköna soliga vädret som slutade i hagel och X ville in snabb! :)

Har skickat iväg emil till jobbet nu, gått kvälls rundan med grabbarna H H !

Vad har hänt hos dig idag?

Postat av: Jossan

Artikeln ska handla om emotionell instabil personlighetsstörning och dialektisk beteendeterapi. Med andra ord min diagnos och behandligen jag fått...

Är ju ute och föreläser lite om det så det är roligt att få lite publicitet...



Nja, alltså...jag tror att det skulle gå bra att bo granne med mor och far. Bodde nära dem förut och det var inga problem. Inte heller var det problem för min äldre syrra när mamma hyrde ett rum hos dem för sitt kontor. De låter oss liksom vara ifred nu mer...vi är ju vuxna;) Men huset blir det nog inget av. Får kolla vidare helt enkelt och drömma. Men ni har fått det fint har jag sett på bilderna! Grattis!

2009-02-09 @ 23:57:46
URL: http://www.nogg.se/osofin
Postat av: Rebecca

Varför kan du aldrig komma till mig på fika innan jobbet? Du är ju alltid välkommen... Du glömde att ringa mig efter sthlm-resan antar jag...?

2009-02-10 @ 16:32:09




Kom ihåg mig?







Trackback