Dadda.... Fredagen den 13

Ska man börja bli nervös nu eller ska man vänta och se hur dagen blir? Hmm..
Jag väntar nog!
Har haft det bra hittils, vaknade och då hade Emil redan tänt i pannan :) (Då blir man glad:) ) åt fruksot i lugn och ro, gick en super skön promenad med grabbarna som är så glada över att det är super duper mkt snö :)
Kom in precis, betalade en räkning, dock tråkigt men nödvändigt!

Idag är det jobb 14-20
Lördag 9-17
Söndag 9-17
mån,tisdag,onsdag jobb som vanligt 15-20

Så jag har lite framför mig kan man säga!

imorgon då, alla hjärtans dag, Hmm vad säger ni om den dagen då?

Är det överskattat eller ska man älska någon mer bara för att det är alla hjärtansdag? Hmm. Löjligt tycker jag!
Men visst är det en fin chest att ge ngn en blomma eller ngt fint, men kan man inte göra det alla dagar? Måste det vara dagen då alla i hela sverige, förlovar sig, gifter sig eller  blir tillsammans? Jag tycker det är lite tråkigt ioch med att alla gör ngt "särskiillt" på just den 14 Feb. Det blir ju inte unikt för alla gör det...
Så ja, jag vet i alla fall att vi ska äta middag efter jobbet, vara extra snälla och gosiga mot varandra, sedan äta några gele hjärtan tillsammans ;) För vi behöver inte alla hjärtans dag för att visa hur mkt vi tycker om varandra :)





Kom ihåg mig?







Trackback