Dagen så här långt..

Blev att gå upp tidigt idag, 08.00 ringde alarmet och jag var trötter... *Gäsp* Tog mig upp gav grabbarna och mig själv frukost,.. Vi gick promenaden och när vi kom in gjorde jag mig iordning! Vi åkte till mamma, och drog sedan vidare in till staden! Fixade med Kristoffers födelsedags present som ska hämtas ut 4mars!

Sedan bar det av till resebyrån, för idag har vi gjort det :) Vi har bokat en resa till Grekland,Kreta! Whheei!
Mamma,Sverrir,Caroline,Kristoffer,Emil & jag! :) Fira mammas 50års dag! Great! Mys eller vadå :)
3 månader kvar exakt idag! Vi har redan börjat att räkna ner syster och jag! Caroline (carolineschygge.blogg.se)
Jag har städat nu under kvällen, promenerat och bakat! Hoppas på att Emil är frisk och mår bra imorgon så att det blir fika av här hemma!

Idag har jag gjort det, jag har bestämt mig för att bli mitt riktiga jag! Jag ska bli ljushårig igen, eftersom att jag varit brunett bnu i kanske 3veckor så resulterade det i en aningen orangeliknande hår, men det kommer att bli bättre då vi gör en gång till med slingor! Så jag får vara PIPPPI FAN' ett tag :) Tss..!

Nu är det i alla fall dags för att gå och mysa med plutten i soffan! Hoppas det finns ngt bra att titta på :)

Postat av: Theresa

Vad härligt med solsemester! Kul att ha nåt att se fram emot =)

2009-02-08 @ 14:48:51
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie




Kom ihåg mig?







Trackback