Flitiga Lisa

Efter lunchen med Lina gick vi en lång promenad i snö ovädret! Bhu vilket väder! men det var skönt att komma in sedan och attackera te kopparna! Och äta ett vanilj hjärta :) Tss.!

Åkte hem och började städa ordentligt här hemma, Emil undrade vart jag har fått min städ mani ifrån, men jag vet inte.. det har varit en period nu som jag har ägnat mkt tid åt att städa och stört mig på ifall det varit lite suligt eller så.. så då har jag städat allt istället för att bara plocka undan det som nehövs? Vad vet jag? En fas i livet?

Han däremot började skotta vår uppfart som är ganska stor, inte förhand utan med sin bästaste bästa maskin! Belosen :) Tss..! monstret brukar jag säga! Men ack så nöjd han är med den! Och det blev ju bra och skönt att slippa göra skiten för hand!
Vi promenerade med två galna hundar en bra stund i skogen med :)

Vi gjorde mat och åt för en stund sedan, blev sen middag idag.. Men vi klarar oss!
Nu är det fotboll på tv, och sen ska  han iväg och jobbe! Jag har huvudvärk och ska nog tvätta bort sminket och krypa i pyjamansen och slänga mig i soffan tror jag..!

Vill ni se lite mer av min dag?
Bilddagboken: Cschygge


 Sitta fint? Vilken skit mamma....


 Snöigt värre!

 Heej! :) Strax därefter får jag en snöboll på mig! J*vla Emil!





Kom ihåg mig?







Trackback