Hemma, och jag är trött

efter 12 timmars jobb idag kände jag att jag var förtjänt av att slänga mig isoffan, käka några chips och kolla på andra avenyn :9 Min dag belöning det :) :)
Plus att bli j*vlen typ inte ville starta när jag ville hem, men jag fick igång den, så den ska stå på laddning inatt.. Vill inte ha en krångel bil alltså.. Icke sa Nicke..

Emil har just åkt till jobbet och jag har just slängt in lite ved i pannan, så det är vart och gutt :)
Imorgon ska här sotas och det skall utföras en "brands skydds försäkring (eller ngt)" Så det kommer vår morgon att bestå av, Phu.. 7.30 kommer de..
Så jag är trött nu, och ska gå och lägga mig!

S K Ö N T :)

Men en sak, visste ni föresten att "snabbisar" kan rädda ett förhållande?  haha, läste en artikel om det!
Bara så ni vet det nu menar jag!
Och jag kan smått hålla med :P
Eller nej, nu blev det fel... nu lät det som om att det är det enda vi gör, men det var inte så jag menade :P
Åh, nu blev det jobbigt! hahah..!
- Men vadå erkänn.. Man orkar / Vill inte ha värsta låååånga "akten" jämt? Eller??
Oopps! Ge mig en komentar att fortsätta detta inlägg på TACK! :)
God natt.. !

Postat av: lillasyster

hahaha, din lilla kåtis.

skulle inte förvåna mig om snabbisar är det ända ni tar:D muhuh

2009-02-17 @ 22:21:25
Postat av: Rebecca

Kan hålla med dig om det snabba ;P Ingen annan än du som ser detta va? ;)Syns snart! Krams :)

2009-02-19 @ 10:34:40




Kom ihåg mig?







Trackback