Jag oorrkkar inte.....

Okej, nu kom det.. smällen jag väntat på har nu kommit... Jag blir så ledsen... :(

Jag vet att jag inte har varit bra på att hålla igång oss, men inte du heller.. men hur jag än gör så känns det som om att allt är mitt fel.. Seriöst, jag har alltid varit den jäveln som fått skiten i slutänden... Men är ju för fan två om att "tappa" ngt..Man kan inte bara vara en... 
7,8,9,10 år gammal då var jag den.. och jag är den visst fortfarande 22 år gammal! Grattis till mig.....


Du är och kommer förbli min BÄSTA vän. Men jag måste faktiskt få säga en sak, det är/var inte jag som valde bort dig för E...
Måste faktiskt säga att jag känner mig bortvald..


Känner mig lite löjlig nu, men kan inte sluta gråta....................
Måste gå tror jag......






Kom ihåg mig?







Trackback