Lyxfällan lockar kanske?

Har faktiskt tänkt på det nu i efter middag. det här med lyxfällan, folket som har skulder upp över öronen som med hjälp eller en spark i r*ven kommer på fötter igen, och så i slutet så får de en gåva.. -Hallå? Misssköt din ekonomi och du får en resa som du inte ens har råd med mat pengar till.. Grattis!
Eller vadå?
De ska ju strickt hålla sina budgetar och inte andvända en spänn mer än vad som är på tavlan, och när de bara fårresan som den är, hur ska de få pengar till det runt om då?
Knäppt, då vore det väl bättre ifall de fick de pengarna att bärja amotera på eller va fan som helst! typ lite kläder till familjen eller ngt så de kan få ett bra liv här hemma?
Veckan efter resan är de ju tillbaka hemma, där allt är gällande budgetet..
Äsch jag vet inte.. blir bara ställd...

Iaf, idag blev det potatismos och fisk med paprikasås till middag :) Gott var det!
promenerat har jag gjort, kollat dagens avsnitt av "unga mödrar" Kollar du på det? Vad tycker du?

nu hittade jag en pigilin i frysen! smarrigt!
Måste packa badkläderna inför jobbet imorgon!
ringa mamma måste jag med, men det får vänta ett tag tills hon har kommit hem..
Nehe, det var nog det!








Kom ihåg mig?







Trackback