Lyxfällan?

Jag blir som smått tokig av att titta på det programmet, och ändå gör jag det. Gah!
Jag vet att vi inte har det som dem på tv alls, inte ens i närheten.. men blir ändå nervös och börjar räkna oc hkallkylera, emil suckar åt mig då.. Gjorde testet de sa att man skulle göra på tv:n, för att se om man var ett fall för lyxfällen, det var inte vi enligt deras test, vilket jag tycker vad dålig.. Inget om inkomster/utgift, bara dumma frågor..
Så nu måste jag tänka och räkna lite till för att kunna koppla av.. ÅH! Varför ska pengar styra allt i ens liv?

Idag har jag hunni med en hel del faktiskt, var inne med jobbet och hade ett möte som vanligt 1 timme.. Sedan tankade jag bilen, handlade, lämnade in min nya trasiga mobil :( Grr.. Åkte till kusinerna och byggde en snögubbe, åt lunch med dem och gosade lite :) Åkte hem, packade upp allt jag handlat, promenerade med alla mina grabbar!
Började med maten, idag  gjorde jag köttfärsbiffar med potatis,bönor och sås! (E gjorde såsen) ..
Efter maten gjorde jag i ordning köket och sedan tittade jag på "unga mödrar"...
Därefter promenad med Herkules, det var halt må jag säga! Men skönt!
Lyxfällan därefter och nu sitter jag här!

Är nöjd med dagen faktiskt.. Är trött nu med, så funderar på att slänga mig i säng tidigt, jag vet.. säger det ofta men händer sällan.. Men ska nog göra det ikv!
Har ju 6 arbetsdagar framför mig utan ledigt..! Så kan ju vara smart att sova lite?

Snön bara vräker ner fortfarande, Åh åhåhåhåh! Vill inte har mer nu, det räcker! Got it gud?







Kom ihåg mig?







Trackback