Missförstå mig rätt nu hörni!

Hahah, både A och lilla syster tolkade det som jag trode att alla skulle,FEL :)
hahha, jag har bara läst i tidningen och alla säger när man är liten att "man ska tro på allt som man läser i tidningen" Och nu när jag har gjort det, då tolkar ni mig fel! Tack för det :P haha!

Nä men skämt och sido!  That's life!  Har man inte tid så tar man sig den tiden det behövs eller ngt :)
Vadå, har inte fått ngt svar på om ni alltid vill ha låååånngggaaa akten, kom igen då :P Fegisar! svara :P

Emil verkar ha blivit sjuk IGEN.. Vad ska jag ta mig till med den där korven alltså? Det är frågan det...

aja, jag eldar i pannan och är duktig... Är ledig imorgon om ingen dyker upp, ska in till stan och köpa en födelsedags present till bror min, och hoppa in till Rebecca...

Föresten, bli jäveln startade! Gutt! Men ett nytt batteri ska dit med detsamma!

Postat av: A

Ok, nu ska du få mitt svar! Jag vill helst inte ha det långdraget! Det ska vara snabbt! Men inte för snabbt! En halvtimme är helt ok! Men e det över en timme så blir jag " kvävdkänslan "

Kram!

2009-02-19 @ 08:38:23
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback