Ont det gör Ont

Nackspärr suger fett.. Gah! Det gör så attans ont.. Om jag så hostar, nyser eller bara gäspar så gör det ont långt ner i ryggen... Va fasiken... Tur jag är ledig imorgon, så man kan vila upp sig.. Sedan har jag massa dagars jobb framför mig...

Torsdag emil åker till Mora
Fredag
Lördag
Söndag emil åker Vasa loppet
Måndag -Min födelsedag :) 22år! - E kommer hem
Tisdag
Ledig Onsdag Handla inför kalaset på söndag
Torsdag
Fredag
LEDIG HELGEN :)

Så det är min vecko planerare....

Ikv ska jag fan se på tv, när jag för en gång skull är hemma runt tv tiderna så ska jag i kväll se på "Den rätta för Rosing" Shit alltså, vilken katastrof redan, men är ändå ngt jag bara måste se, iaf en gån :P hahahha!!

Ja, det var nog dagens det.. Kanske kommer mer ikv, You never know!
- Grattis Storebror på 28års dagen :)





Kom ihåg mig?







Trackback