Söndag, so far...

Vaknade och jag hade faktiskt lite smått ångest för att titta mig i speglen, och tog beslutet ganska snabbt. Åkte till mamma för att försöka göra det hela lite bättre, blev lite bättre i alla fall, men har fortfarade inte riktigt den färg jag var ute efter.. Men jag överlever! :P

Åkte hem och snabbt därefter kom A,F & L :) Vi promenerade med alla tre hundarna! Gick faktiskt bra! Och det var skönt! Då vet man att de går ihop! Sedan gick vi in i värmen och fikade på muffins,kex och kaffe, Eller te :P
Nu har de just åkte hem och jag måste börja fundera på vad som ska lagas till mat ikv!
Hmm... !

Men jag måste rusa nu, ska hoppa på Emil i soffan  :)

Postat av: Jossan

så du har bytt blogg minsann...

Vet hur det är med ångest när man ser sig i spegeln fast för mig handlar det kanske mer om vikten. Hur som haver är det påväg att bli bättre. sen jag var i kalmar har jag tappat 15 kilo...kan ta ett tag att känna sig nöjd, men det är först när man inte är nöjd, som man vet hur man vill ha det och kan jobba emot det? Eller?

Hoppas att det blir bättre med håret iallafall....KRAM

2009-02-08 @ 22:11:50
URL: http://www.nogg.se/osofin




Kom ihåg mig?







Trackback